O nás


Náš příběh



Jak jsme začínali Vše začalo v roce 2013.

 

Přípravě KK předcházely hodiny mentoringu, koučinku, psaní business plánů, analýz, rozhovory s potencionálními zákazníky a testování trhu. Přípravě jsme se věnovali 2 roky během práce na plný úvazek ve světových korporacích a někteří při studiu na univerzitě. Víkendy a večery po práci byly dobou, kdy jsme plánovali a začali psát náš příběh.

 

Prvotní nápad vyšel ze zkušeností ze služebních cest po Evropě a z okamžiků strávených se zákazníky světových korporací. Při kontaktu s nimi jsme viděli stále stejné problémy a výzvy, které řešila většina z nich. Bylo to jako přes kopírák – všichni podnikatelé, manažeři, marketéři a obchodníci neustále tvrdě pracovali od rána do večera, byli uhnaní, vystresovaní a scházela jim kvalitní marketingová podpora, plán, strategie a hlavně určení cílů, proč to všechno dělají.

 


Když se zaměříte na to, co opravdu chcete, vždy k tomu přijdete.


Posun k založení a první kroky

 

KK byla oficiálně založena v roce 2015 v Praze s cílem poskytnout na trhu kvalitní brand building, online marketing a event management. Orientace směřovala na 3 hlavní cílové skupiny.

 

První a hlavní jsou české firmy, které začaly podnikat v 90. letech, jsou velmi úspěšné, ale jejich současná image neodpovídá stavu, ve kterém se nacházejí.

Druhou skupinou jsou nově založené společnosti zkušených podnikatelů a investorů, kteří se od doby, kdy zakládali své první firmy, již posunuli a nechtějí si vše dělat sami, protože na to nemají čas, kapacitu ani znalosti z daného oboru a chtějí se nadále věnovat především tomu, co je živí.

A v neposlední řadě nadnárodní korporace, jež v Česku hledají marketingového partnera, který dokáže tvořit služby na stejné úrovni jako agentury v zemích, kde působí (typicky nadnárodní korporace z UK, USA, Belgie, Německa a Rakouska).

 

Zpočátku jsme se věnovali brand buildingu, online marketingu a event managementu. Po čase jsme zjistili, že i přestože klienty naše eventy baví, tak my je prostě kapacitně nestíháme. Rozhodli jsme se je tedy vynechat a nedávat energii do něčeho, co nás neposouvá dál. Nadále ovšem věříme, že setkávání lidí na eventech je vrcholně důležité, a proto na nich dál s našimi partnerskými agenturami spolupracujeme




Když je důvod, proč to děláte, dostatečně silný a stále ve vás rezonuje, způsob, jak dosáhnout vašich cílů, si najde cestu automaticky.



A nyní…

 

Klientům přinášíme služby v oblasti strategického marketingu a marketingových služeb s kapkou světových trendů v oblastech brand building, online marketing a inbound marketing. V první fázi zanalyzujeme klientovu aktuální situaci, společně nastavíme SMART cíle, navrhneme strategii, jak cílů reálně dosáhnout, a poté vše společně zrealizujeme.

 

Prostě tvoříme příběhy každý den.


Zaměření se na světové trendy a jejich aplikace v Česku je to nejlepší, co klient může dostat.

Víte, co znamená KK agentura?

K – klient – klient je středobodem naší práce, je pro nás vždy a za všech okolností na prvním místě

K – kreativita – použití představivosti nebo originálních nápadů k vytvoření něčeho hodnotného

Agentura – podnik nebo organizace poskytující konkrétní službu

Jaké jsou KK firemní barvy?

Bílá – Bílá probouzí tvořivé schopnosti, zvyšuje účinky jakékoliv barvy, s níž je používána. Je výrazem pořádku a symbolizuje počátek. Bílá barva je slavnostně radostná a povzbudivá. Barva nového začátku a perfekcionismu.

Magenta – Magenta je energická, prudká, sebevědomá, dodává energii, povzbuzuje aktivity a myšlení. V Číně je vnímána jako barva úspěchu. Pomáhá rozvíjet spolupráci a kolektivní pospolitost.

Černá – Elegantní a vážná. Pomáhá neuzavírat se do sebe a neztratit se v neklidném světě.

Šedá – Barva neutrality a kompromisu, symbolizuje moudrost a zkušenost.




Timeline


Mluvíme k našim klientům více srozumitelně, děláme strategický marketing a marketingové služby, primárně se orientujeme na Česko a zvyšujeme podíl zákazníků po EU. Mluvíme 7 jazyky: česky, anglicky, německy, slovensky, chorvatsky, italsky a rusky.

2018

11/2017

Uvedení nového KK korporátního designu, webu a sociálních sítí.

Již se nevěnujeme eventům, nově k brand buildingu a online marketingu přidáváme inbound marketing.

05/2017

02/2017

Nově mluvíme i rusky.

Přestěhování se do větších kanceláří na Prahu 6.

06/2016

01/2016

První zakázky pro zahraniční klienty mimo EU.

První zakázky pro zahraniční klienty podnikající v ČR nebo pro jejich zahraniční pobočky.

10/2015

08/2015

Založení KK agentury, 3 oblasti působení: brand building, online marketing, event management; mluvíme česky, anglicky, německy, slovensky, chorvatsky a italsky.

Začátek příprav KK.

2013





KK v číslech


hodin strávených s klienty

jazyků, kterými se s vámi domluvíme

let zkušeností v marketingu, managementu a obchodu

členů týmu