Online marketingová strategie

Online marketingová strategie

Online marketing, často nazývaný také internet marketing nebo online reklama, zahrnuje všechny online nástroje, strategie a metody k dosahování zisku ve zvoleném podnikání. Online marketing strategie slouží k efektivnímu vytváření pověsti společnosti online. Většina potencionálních zákazníků prochází internet, kde vyhledává informace, brouzdá na sociálních médiích nebo si čte novinky a zábavné stránky. Mezi současné online marketingové aktivity řadíme webové stránky, reklamu a organickou přítomnost ve vyhledávačích, sociální média, e-mailing, newslettery, blogování a další.



(+) Kvalitní online marketing strategie vám zajistí

+ Cílený a efektivní vstup do online prostředí.

+ Rozšíření stávající distribuční sítě.

+ Posílení vaší pozice na online trhu.

+ Zvýšení poptávky po vašich produktech.

 

(–) První věc, co váš potencionální zákazník udělá, je, že vloží jméno vaší společnosti do vyhledávače a podívá se na váš web, recenze vaší firmy a zkušenosti ostatních zákazníků s vámi. Co asi udělá, když vás nenajde nebo najde stránky aktualizované naposledy před několika lety?

Co můžete získat?

1. Analýzu webu, nastavení strategie a cílů webu, sociálních profilů, leadů, SEO, PPC, e-mailingu, CTA a dalších.
2. Efektivní a cílenou online marketingovou strategii orientovanou na dosažení zisku a posílení image.
3. Zajištění všech aktivit vedoucích k jejímu naplnění, jejich realizace a pravidelné reporty výkonnosti.
4. Možnost výběru varianty online marketingové strategie, která přesně sedne velikosti vaší organizace. Konkrétní marketingovou strategii pro vaši organizaci můžete následně realizovat s námi, sami s naší supervizí, nebo zcela sami.


Zdeněk Novotný

Marketing Director

„Vedení jsem musel dlouho přesvědčovat, že pro nás má smysl vstoupit do online světa. Nastavením nové online marketingové strategie jsme otevřeli nový komunikační a hlavně prodejní kanál, který za posledních 5 let vzrostl na celých 18 % v našem celkovém obratu. A to už je opravdu znát.”

Víte, že… ?

 

Internet v Česku navštěvuje 96 % obyvatel ve věku 18-65 let. Internetová penetrace je u nás nejvyšší z celé střední a východní
Evropy. U věkové kategorie 10+ let je pravidelně online na internetu 78 % obyvatel. Internet na mobilu využívá dokonce 68 %
obyvatel. A na nejpopulárnější sociální síti Facebooku má založený účet 4 800 000 Čechů.