Marketingová strategie

Marketingová strategie

O marketingových strategiích kolují doslova legendy. Od „revolučních“ názorů, že vlastně nejsou potřebné a je možné ji nahradit ad hoc reagováním na aktuální potřeby trhu, až po doslova matematický výčet jejích přínosů a správných postupů při jejich vytváření. Pravda je, jako obvykle, někde uprostřed. Každopádně jedno je jisté: bez dobře navržené a realizované marketingové strategie budete prodávat buď málo, nebo vůbec. Stanete se pouze pasivním pozorovatelem chování trhu kolem vás.



(+) Dobrá marketingová strategie vám zajistí

+ Nejlepší možnou prezentaci vašeho produktu nebo služby.

+ Schopnost s dostatečným předstihem předvídat změny na relevantním trhu.

+ Dokonalé poznání vaší cílové skupiny a následnou adresnou práci s ní.

+ Možnost měřit a vyhodnocovat vaše působení na trhu.

 

(–) Pojďme si to říct na rovinu: o společnostech, které měly chybně nastavenou nebo neexistující marketingovou komunikaci, se nemá smysl bavit. Už totiž neexistují.

Co můžete získat?

1. Chytře a účinně navrženou strategii marketingové komunikace.
2. Možnost výběru varianty marketingové strategie, která přesně sedne velikosti vaší organizace.
3. Situační analýzu vaší firmy, nastavení cílů, marketingovou strategii a marketingové programy, návody, jak implementovat plán, jak hodnotit a monitorovat výkon a finanční rozvahu.
4. Konkrétní strategii můžete realizovat s námi, sami s naší supervizí, nebo zcela sami


Veronika Procházková

CEO

„Můžete si být jisti, že dobře nastavenou marketingovou strategii bezpečně poznáte. Přináší totiž hmatatelné ekonomické výsledky.“


Víte že…?

 

Společnost Apple vyznává těchto 10 marketingových zásad: 1. Myslete jednoduše, 2. Používejte Product placement, 3. Využívejte recenze, 4. Buďte jedineční, 5. Stůjte si za svým, 6. Vytvářejte zážitky, ne jen produkty, 7. Mluvte se zákazníky jejich jazykem 8. Vytvářejte tajemství kolem toho, co děláte. 9. Pracujte s emocemi, 10. Používejte vizuální prvky